søndag den 10. juni 2012

To meget trætte hunde

Der er dømt totalt snork her i formiddag, begge hunde er vildt trætte efter Championkurset med Johanna i går, og kun Henrik stod op før 7.45:-)
Jeg lå syg både torsdag og fredag og var egentlig ikke superfrisk i går morges, men da jeg jo havde sneget Django og mig med på kurset, måtte det klares med et par piller. Deltagerne skulle være på i niveau, så de havde prøvet at deltage i Championklassen - det kunne Django og jeg ikke helt leve op til, i og med han ikke har fået en eneste pind i Ekspertklassen og egentlig slet ikke går rally mere, men han klarede det faktisk ret godt, når jeg selv skal sige det.

Vi var kun 5 minutter hjemmefra, og jeg havde faktisk regnet med at køre ham hjem efter nogle timer, men jo længere tid der gik, jo mere engageret blev han, så det blev aldrig til noget med at prøve at træne med Megan. Jeg havde overhovedet ikke styr på mine signaler på højre side, og belønnede - apropos mit seneste indlæg - ifølge Johanna for "alt muligt crap", men det var faktisk ret sjovt. Måske skal jeg alligevel overveje mere rally med ham - hmm....??? Det vil kræve meget arbejde og en god del planlægning af træningen med ham, så nu må vi se.

En fantastisk lærerig dag med en som altid superinspirende underviser:-) Paul har beskrevet kurset i detaljer, så dem vil jeg ikke gentage - de kan ses her.

Da klokken var henad 3 var Amanda helt færdig. Hun klarede den dog til klokken var 16, da Johanna selvfølgelig tryllede en leg frem, men jeg er sikker på, at alle hunde + deres førere tog sig en tiltrængt slapper om aftenen (altså bortset fra Amanda, som jo naturligvis tog til fest....det mener hun jo, er det en læseferie skal bruges på!)

Og nej Winnie, du får ham ikke - men tak for hjælpen:-)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar