lørdag den 18. juni 2016

Alt det der må vælges fra

Livet er jo altså bare sådan, at det er svært at nå alt det, vi gerne vil.
For to uger siden dømte jeg den skønneste rallyprøve i IF-klubben i Jægerspris - hold da op, hvor var der mange flotte banegennemgange, og især begynderklassen gjorde indtryk på mig. Der var virkelig mange rigtig dygtige ekvipager og mange flotte resultater, og kun manglende rutine hos nogle førere gjorde, at de ikke var med i toppen - der var ikke langt fra fuldt hus til IB, men der var bestemt masser af potentiale.
Samme dag havde gode venner arrangeret weekendophold på Menstrup kro, det måtte vi så sige nej til, men vi nåede da middagen og kørte så hjem sidst på aftenen - der var jeg godt brugt og totalt branket i nakken.....solen skinner altid i Jægerspris, når IF'erne holder prøve:-)

Prøverne i Vejen og deltagelse i 40 års fødselsdag hos en sød kollega, måtte vi også undvære - min nevø blev 18, og det havde naturligvis første prioritet. Rallyprøven i går i Karlebo måtte også droppes, da det var helt umuligt at nå derop til start klokken 16 - jobbet skal jo også passes.

Og så bliver der slået HTM-hold op fra dygtige trænere, men suk - på dage jeg ikke kan. Hvor surt er det lige! Men i stedet bliver planen så forhåbentlig nogle enetimer i stedet, helt alene med mit program vil jeg ikke stå - der er hele tiden detaljer at arbejde med.

Invitationer til at dømme rallyprøver må jeg desværre også sige nej til ind i mellem, jeg er ked af det hver gang, men det er svært at få det hele til at hænge sammen, og jeg har f.eks. lovet mig selv at jeg helst skal undgå at være afsted både lørdag og søndag - der skal også være tid til at slappe af....

Det holder så ikke helt næste weekend, hvor vi heldigvis både når rallyprøven i Lyngby (ja, jeg kunne da bare blive hjemme, det er jo ikke mig, der skal til prøve, men det er nu altså meget hyggeligt:-)) og HTM-konkurrence på Garbogaard. Den konkurrence glæder jeg mig helt vildt til, efter de gange der nu har været træning på Anjas hold, føler jeg mig ganske godt forberedt - programmet er blevet fantastisk efter Anja har haft sine skarpe øjne på, så jeg skal bare tro på det!!!

Fra en tidligere HTM-konkurrence på Garbogaard
Foto: Johanna Allanach



Ingen kommentarer:

Send en kommentar