søndag den 21. august 2016

20. august - HTM og rally i Sorø

I går var første gang med en ny udfordring: jeg skulle både op i HTM og dømme rally efterfølgende - det har jeg aldrig prøvet før. Jeg er altid en smule anspændt, før jeg skal dømme en rallyprøve. Det er i virkeligheden noget pjat, for jeg elsker at dømme, men det handler bare, om jeg nu har husket det hele, om banerne er ok og lignende. Nervøsiteten over HTM-prøven var der også, jeg burde ellers snart været rutineret nok, men lidt kriller i maven skal der jo nok være:-)

Det er bare svært for Osseau at være udenfor - jeg fatter ikke helt hvorfor, for det er jo ikke noget problem for ham i rally, og dumt er det jo også, at jeg ikke skænkede det en tanke, før vi kom ind i ringen....
Han var ved at løbe ud af banen, da vi var på vej til vores startposition....Amanda sad lige i nærheden!!!, men det skete heldigvis ikke.

Vi fik da også kæmpet os igennem - det er en meget koncentreret fører, der ses på film og billeder - og vi bestod da også, men endnu engang uden Q-point. Sådan er det jo bare, når der er mere end fem deltagere i klassen, det er nogle lidt mærkelige regler, kan man synes, men vi skal altså være bedre end de andre!!!!!


Og filmen ses her: https://youtu.be/NYupJgY_wIQ

Efter HTM en hurtig omklædning og derefter til rallyringen. Amanda var sekretær, supereffektiv at have med, og Gitte og Jette var med til, at alt det praktiske bare kørte:-)
Der skete som altid mange sjove ting, og der var rigtig mange flotte præstationer - meget hyggeligt alt sammen.
Vi var færdige ved 16-tiden, det passede perfekt med præmieoverrækkelsen i HTM, derefter gik det hjemad, og jeg plejer nu min forkølelse, som jeg ihærdigt prøvede at holde i skak i går....gå væk, gå væk:-((

Ingen kommentarer:

Send en kommentar