fredag den 31. marts 2017

Fantastisk tur til Rom

Torsdag i sidste uge rejste familien og jeg på forlænget weekend til Rom:-) Det var en fantastisk tur - Rom er en meget, meget storslået by og bestemt et besøg værd. Jeg har i mange år ønsket mig at besøge byen, men da Henrik ikke er vild med at rejse er det ikke blevet til noget. Men da jeg blev 50 sidste år fik jeg en rejse i gave af mine børn:-))))) - af forskellige grunde blev det ikke til noget i efteråret, men nu skulle det så være: Amanda, Daniel, Henrik og jeg tog afsted, og det var superhyggeligt at være sammen.

Vi var så turistede, som vi kunne være, vi travede byen rundt og gik over 43 km på 3 dage, så vi havde bestemt ømme fødder med hjem!!!

Hundene blev passet herhjemme af Amandas kæreste Michael fra torsdag til fredag og af min veninde Dorthe fra fredag til søndag. Hun var noget skeptisk over at skulle passe dem, da hun ikke er så vild med deres gøen, men hun afleverede nøglen med et stort smil og bemærkningen om, at 'de havde været megasøde', så det var jo skønt. Så kan hun nok lokkes til det en anden gang!


Daniel smider en mønt i Trevi-Fontænen

Trapper, trapper og trapper - hold nu op, hvor er der mange i den by!

Det med selfier har jeg altså ikke så godt styr på - her fra Colosseum!

Og mere Colosseum - et fantastisk sted:-)

Cafë-selfie:-)

Og de skønne unger på den anden side af bordet:-)))))

Peterspladsen - altså noget af den:-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar