onsdag den 17. maj 2017

Tjek hos Maja Guldborg og nyt Freestylenummer

Osseau var i mandags til kontroltjek hos Maja Guldborg. Selvom han i hverdagen virker til at have det fint, synes jeg, at det er meget betryggende at få det bekræftet. Maja har jo tidligere sagt, at han altid vil have nogle gener og meget hurtigt blive spændt i kroppen, men at det kan holdes nede med øvelser og massage. Jeg har ikke været god til at lave øvelser de sidste måneder, men hun var alligevel ganske tilfreds med ham. Det var jo rigtig dejligt, og nu har jeg igen, igen lovet mig selv, at der altså skal være noget mere stabilitet omkring de øvelser - det bliver noget sløseri!!

På lørdag skal vi til prøver i Årslev. Både Dumle og Osseau skal op i rally, og Osseau skal også op i HTM 2 og Freestyle 1. Ligesom sidste gang vi var i Årslev skal Osseau 'åbne ballet' i HTM. Det var mildest talt ikke nogen succes sidst, men denne gang håber jeg, der er styr på det, og at tidsplanen holder - for ellers går der totalt koks i at få det hele til at passe sammen.

Jeg er jo gået i gang med et nyt Freestyle-nummer. Jeg var egentlig ret glad for vores 'Get off my back'-nummer (og måske vender det tilbage en dag....), men jeg synes, at der var nogle ting, der bare ikke fungerede, hverken til træning eller til konkurrencerne. Derfor har jeg fundet ny musik - jeg ved ikke, hvorfor det altid bliver sådan nogle sødsuppe-numre, jeg falder for - det er blevet 'Everything I do...' med Bryan Adams fra Robin Hood filmen. Sangen er valgt på Henriks opfordring, og jeg synes da, at han for en gangs skyld skulle høres, når han nu engagerede sig, og det er faktisk et ret godt nummer, der passer rigtig godt til Osseau og mig.
Jeg glæder mig til at se, hvordan det bliver på lørdag!

Jeg har fået trænet en del på det sidste...der er rigtig meget, der fungerer godt. HTM nummeret er jeg meget tilfreds med, og Freestylenummeret er godt på vej, selv om jeg virkelig har svært ved at huske det, jeg har planlagt. Jeg er slet, slet ikke rutineret nok til at jeg bare lige kan ændre et program, men vi tager det som en oplevelse på lørdag.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar